You Follow Me, I Follow You

Thursday, July 23, 2009

Blog Baruku..

Assalamualaikum w.b.t dan salam perpaduan..

Buat pertama kalinya aku menghasilkan blog tersendiri yang akan memaparkan kisah2 yang aku pun x tahu nak citer tentang ape.
Dengan terciptanya blog baruku ini, maka bermulalah ketamadunan bagi diri aku. Blog mengikut kamus dewan edisi terhad bermaksud sejenis website yang selalu diselenggara, dikemaskini dan dipaparkan secara kronologi terbalik. Itulah maksud blog.
Aku memperkenalkan diri aku, nama aku Farhan Azis. Lahir pada 30 april 1991 di hospital besar Kangar Perlis. Aku dibesarkan dalam sebuah keluarga yang serdahana. Aku mempunyai 3 orang adik beradik. Aku mula mendapat pendidikan awal di Taska Siti Khatijah di Arau kemudian meneruskan darjah satu di Sekolah Rendah Islam 1 Abi Tok Hashim dari tahun 1998 hingga 2003. Aku mendapat pendidikan menengah di Sekolah Menengah Agama Al Madrasah Al Alawiyah Ad Diniah Arau bermula pada tahun 2004 hingga 2007. Lanjutan itu, aku meneruskan saki baki persekolahan di Sekolah Menengah Kebangsaan Arau pada 3 mac 2008 dengan menduduki Sijil Pelajaran Malaysia. Akibat tidak puas bersekolah, aku menyambung pelajaran ke peringkat yang yang paling tinggi, tinggi daripada KLCC. Aku bakal menduduki STPM pada tahun 2010 di dalam jurusan kemanusiaan.
Aku bercita2 melanjutkan pelajaran dalam bidang undang-undang dan ingin bergiat aktif dalam bidang politik. Itulah serba sedikit latar belakang aku dan coretan kisah aku yang anda semua ingin tahu. Oleh itu, aku menyeru kau, kamu dan anda untuk memberikan sokongan terhadap blogger2 muda untuk berblog.

Terima Kasih yang x terhingga kepada rakan2 yang terlibat secara langsung atau x langsung dalam membantu aku dalam menghasilkan blog baru aku nie.
Semoga kalian mendapat keberkatan daripadaNYA..

Akhir kata dari aku,
Terima Kasih..wallahua'lam

No comments:

Post a Comment