You Follow Me, I Follow You

Thursday, October 1, 2009

.::September Sudah Berlalu::.

Kini Oktober muncul lagi.. Alhamdulillah, segala pujian bagi Allah yang Maha Pengasih dan Penyayang yang memberikan kita nikmat hidup sampai sekarang.. September sudah pun berlalu, kini tiba giliran Oktober yang akan mencoretkan hari2 kita samaada suka ataupun duka..
Sepanjang bulan September yang aku lalui, banyak perkara best dan x berapa best.. Orang slalu kata, kita belajar dari kesilapan.. So, Oktober nie aku harap aku dapat ubah dan pebaiki apa yang silap atau kurang.. Bulan Oktober nie aku x tahu apa yang akan terjadi.. Gembira atau sedih??
Adakah umur aku panjang? Hanya kepada Allah aku berserah.. Sebagai hamba-Nya, aku hanya berusaha sebaik mungkin..

Bulan nie, aku akan menghadapi peperiksaan bersama (final exam) tapi jadual belum keluar lagi.. x dilupakan jugak bulan nie aku akan mengikuti lawatan ke Parlimen, Bank Negara dan berenjoy di Genting Highland bersama rakan2 seperjuangan..
2 Oktober, mesyuarat khas Pra U yang akan membincangkan mengenai lawatan yang akan berlangsung pada 21 hingga 23 Oktober.. Selamat menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah kepada adik2 yang akan bermula pada 7 haribulan sehingga 13 haribulan.. 14 Oktober, hari berkempen bagi pemilihan ketua pelajar serta barisan perwakilan pelajar dan 16 Oktober adalah hari membuang undi bagi memilih ketua pelajar serta barisan perwakilan pelajar.. Buat masa sekarang, senarai calon masih belum diumumkan.. Untuk pengetahuan, calon2 dipilih oleh guru2 dan akan dijalankan pilihanraya.. Pada 16 Oktober juga akan diadakan majlis jamuan hari raya peringkat sekolah, semua warga SMK Arau terlibat.. Selamat menyambut hari Deepavali pada rakan2 beragama Hindu yang jatuh pada hari sabtu 17 Oktober.. Bermula 20 haribulan, musim peperiksaan akhir tahun melanda SMK Arau..

Semoga ALLAH merahmati perjalanan hidup kita..

No comments:

Post a Comment