You Follow Me, I Follow You

Sunday, August 16, 2009

.:..Esok Ujian..:.

Esok 17 ogos..

Ujian penggal melanda SMK Arau.. Semua pelajar mula dijangkiti virus 'exam'..
Bahang ujian kian terasa.. Esok berjuanglah para pejuang SMK Arau di atas kertas..
Berjuangla hingga ke titisan peluh yang terakhir..haha..
Selamat memerah otak sehingga kering..hehe..

Khas untuk rakan2 aku, 6R1 dan jugak 6R2.. Buat yang terbaik untuk esok..
Aku akui, ujian kali nie memang agak susah..
Apa2 pun, jom la kita usaha sebab usaha tu tangga kejayaan..

Semoga ALLAH kurniakan kita kesihatan yang sempurna untuk menempuh ujian nie..
Lepas ujian nie, kita enjoy jap ok..hehe.. Nak cuti x berapa hari lagi nie..
Sama2 kita sambut kedatangan Ramadhan, jangan ponteng puasa dah la..

Aku takut ngan paper Sejarah, Eko, Sastera..
huh, Pengajian Am pun susah..
Bahasa Melayu pun..adehhh

Camna nak buat nie??
Hehe..releks, ada seseorang yang akan bagi aku semangat..
Dia duk sebelah kanan aku..hehe

Malam nie aku nak merepek puas2 sebelum nak pegi berperang atas kertas untuk esok..
First paper sejarah 1 .. Kantoi la aku..
Pastu bahasa melayu, rehat jap.. Pastu pengajian am 1.. Giler..

InsyaALLAH, 5 Prinsipal akan tercapai.. Amin

Gud Lax warga SMK Arau, khasnya Pra U..
Chaiyok2!!

..:: Buat Opie, aku mewakili kawan2 lain nak ucapkan semoga berjaya kat KIST.. Jangan lupa kami ok, we are friends for ever.. Good Luck..

1 comment:

  1. salam..

    hye GUd Luck 4 ur test..
    do d best..
    never give up..
    i shall follow u..

    ReplyDelete