You Follow Me, I Follow You

Friday, August 7, 2009

Ujian dan Cabaran

Untuk pertama kalinya, akan berlangsung ujian penggal untuk budak2 lower SMKAr.. Yang akan berlangsung bermula dari 17 Ogos sehingga 20 Ogos ini..fuh.. ujian kali nie x leh la buat main2.. x dapat dinafikan kesukaran utk menguasai subjek2 yang terlibat seperi pengajian am, sejarah, bahasa melayu, sastera/seni, ekonomi/perniagaan..
berikutan dari itu, study la baik2.. aku nak target gred C+ ke atas..amin..
segala persiapan perlulah disegerakan kerana tinggal beberapa hari lagi ujian ini akan berlangsung..so, kepada semua rakan seperjuangan aku ucapkan semoga berjaya..
jangan lupa doakan kejayaan aku sama..he3

Sila rujuk jadual peperiksaan:



Walaupun ujian yang dianggap biasa saja, tapi ujian kali nie ada makna untuk aku..
Jadi, aku berikrar nk buat bersungguh2 untuk ujian kali nie..
Doakan aku berjaya ok!!

"Kekecewaan mengajar kita erti kehidupan.. Teruskan Perjuangan kita walaupun terpaksa menghadapi rintangan demi rintangan dalam hidup"

Salam Peperiksaan tulus ikhlas dari aku..




1 comment:

  1. aku tatau nak pos kat mane...

    kod widget hang tu boleh tolong buang tak?

    macam x ok je...

    pisyek [dot] com => ade ape?

    ReplyDelete