You Follow Me, I Follow You

Saturday, June 19, 2010

Menjelang 19..

Selamat Hari Lahir buat yang teristimewa..
Sudah mencapai angka 19, meniti usia yang amat berharga..
Dikesempatan dan ruang yang ada ini, ingin aku sampaikan ucapan tulus ikhlas dari hati sempena hari bahagiamu.. Walaupun dalam mood malas nak update blog, tapi terimalah tulisan khas bersempena dengan hari bahagiamu.. Maaf andai ianya terlalu overdose..he3

Tiada apa yang istimewa dapat aku berikan kepada mu melainkan doa dan harapan..
Aku panjatkan rasa penuh kesyukuran pada Allah, kerana memberikan masa untuk aku mengenali erti kasih sayang dari insan yang aku sayang, menghayati pengorbanan luar biasa yang mencetus keinsafan dan memberikan aku waktu untuk mengecap cinta sedingin salju..
Buat kasihku tercinta, doaku kutujukan khusus buatmu.. Tika sujud yang panjang, aku memohon agar kehidupan mu sentiasa dalam rahmat Tuhan.. Semoga Allah panjangkan umur mu, diberikan kesihatan yang baik dan rezeki yang penuh keberkatan..
Ku doakan, biarlah hanya yang terbaik berlaku dalam kehidupan, dunia dan akhirat bersama kita gapai penuh kesyukuran.. Harapan dan impianku, agar aku mampu membuat kau sentiasa tersenyum dan tertawa saat kita bersama meniti usia.. Moga Allah berikan aku kekuatan untuk membekalkan tenang dihatimu walaupun tika hidup kita di hempas gelombang..

I’m wishing you another year
Of laughter, joy and fun,
Surprises, love and happiness,
And when your birthday’s done,

I hope you feel deep in your heart,
As your birthdays come and go,
How very much you mean to me,
More than you can know.


Selamat Hari Lahir ke Sembilan Belas..

No comments:

Post a Comment