You Follow Me, I Follow You

Wednesday, July 7, 2010

Terima Kasih semua..


 
Salam 1 Malaysia..
Tulisan ini merupakan entry blog aku yang ke 74.. Hampir usia setahun kewujudan blog aku, tapi entry baru 74? Statistik nie x memuaskan hati aku, aku nak memperbanyakkan lagi tulisan-tulisan aku di blog..
 
Aku kekurangan masa untuk menghasilkan tulisan di blog sambil dihimpit pelbagai tugasan yang memaksa aku menghadapi krisis dalam mencipta entry-entry yang menarik. Tetapi, lepas nie mungkin aku boleh baiki kelemahan tersebut dan kembali aktif berblogging..

Tumpuan aku sekarang kepada exam yang akan ditempuhi pada tahun nie, itu yang menyebabkan aktiviti di blogspot tergendala buat seketika. Jika ada idea atau cadangan, boleh la kemukakan kepada aku.
Selama melibatkan diri dalam aktiviti blogging nie, aku sangat teruja kerana dapat mengenali rakan-rakan blogger disamping berkongsi cetusan idea dan bertukar-tukar pendapat dengan mereka..

Statistik pengunjung yang berkunjung ke blog aku juga menunjukkan aliran kunjungan yang slow, x ramai yang datang menziarah.. Tetapi, kepada pengunjung-pengunjung yang budiman yang sudi berkunjung ke blog ini aku mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan terima kasih.. Aku mengalu-alukan kedatangan pengunjung2 sekalian, jangan lupa tinggalkan pesanan di kotak chat sebelah kanan anda..
 
Buat follower2 setia yang sudi follow blog aku ucapkan jutaan terima kasih..
Jika aku belum lagi follow blog korang, sila la tinggalkan jejak korang di kotak chat..
Semoga kita dapat terus berkongsi idea dan pandangan di blog ini. Jika ada silap dan salah, aku memohon maaf andai terkasar bahasa atau aku telah menyentuh sensitiviti korang, harap maaf..


Sekali lagi aku ucapkan jutaan terima kasih kepada follower2, pengunjung, dan mana2 pihak yang terus menyokong 
Farhan Azis|Blogspot..

Terima Kasih semua..

No comments:

Post a Comment