You Follow Me, I Follow You

Tuesday, August 9, 2011

Ulangtahun Kedua : She's is my Princess and I'm her Prince

Bismillahirrahmaanirrahim..
 
9 Ogos 2011 genap sudah 2 tahun aku menjalin hubungan percintaan dengan seseorang yang amat istimewa dalam hidup aku. Masih segar lagi kenangan perjalanan permulaan percintaan kami yang secara rasminya bermula pada 9 Ogos 2009. Suka duka, kami lalui bersama dan syukur kami berusaha mempelajari bagaimana mengenal dan menerima kelebihan dan kekurangan kami masing-masing. Dalam percintaan tak sah jika tak ada dugaan, alhamdulillah semua itu kami lalui dengan penuh rasa cinta dan kasih sayang. Terima kasih pada keluarga kami, yang memahami dan sentiasa beri sokongan.
 
Senyummu adalah bahagiaku.
Ceriamu adalah dambaku. 

Gelisahmu adalah kebimbanganku.  
Air matamu adalah kesedihanku.  

Kau pelipur lara dukaku. 
Kau pengiring sukacitaku.  

Ikatan terbina dari hati atas nama cinta.  
Jalinan ini bermula dari rasa atas nama sayang.  
Pertautan ini berasal dari angan atas nama rindu. 
Menjadi lambang kasih yang tiada penghujungnya.

The true love that came from heart
Very special to be spoken
Very sincere to be shown
Will be remained forever


Biar ombak datang melanda, biar gempa datang mengegar, biar taufan datang meribut. Hati dan perasaan ini tak akan goyang, tak akan sekali kali berundur dalam percintaan, tak akan sekali kali mengalah dalam ego, tak akan sekali kali benci menjadi musuh. Ianya akan tetap kekal, akan tetap kukuh, akan tetap utuh, dan akan tetap menyintai dan di cintai hingga ke titisan nyawa dan nafas terakhir. Aku perlu kamu, dan kamu perlu aku..kita sama-sama memerlukan, dalam senyuman mahupun tangisan.
 
Our anniversary means a lot, Much more than any another day,
I celebrate my love for you, And cherish you in every way. Through passing time, our love still grows, A caring relationship to explore, Our life together gets better and better, And I keep on loving you more and more.

 
Lagu kenangan ketika awal percintaan
 
 
Lagu khas ulangtahun pertama

 
Lagu istimewa ulangtahun kedua

Harapan kami berdua, semoga hubungan yang terbina ini kekal sehingga akhir hayat kami. Dan kami memohon agar kedua keluarga kami, sahabat kami dan sesiapa jua yang mengenali kami sentiasa mendoakan kebahagiaan kami. Kalau tak ada halangan, tahun ketiga masuk meminang haha..

Selamat ulangtahun kedua sayang, nomu nomu nomu saranghea. (arhaira - hanira)

No comments:

Post a Comment