You Follow Me, I Follow You

Wednesday, April 27, 2011

The Royal Wedding: William & Kate

Sudah tiba masanya putera kesayangan mendiang Puteri Diana melangsungkan perkahwinan diraja bersama pasangannya yang bakal berlangsung di London. Westminster Abbey akan menjadi saksi ikatan cinta agung dua ikon dunia, Putera William dan Kate Middleton. Sejarah bakal dilakar dengan perkahwinan antara putera raja Britain itu dengan kekasihnya, yang akan berlangsung pada 29 April ini.

Pelbagai spekulasi kedengaran dan pastinya perbandingan antara perkahwinan Putera William & Kate Middleton dan Putera Charles & Puteri Diana pada tahun 1981 tidak dapat dielakkan. Apa pun, semoga perkahwinan Will & Kate nie kekal hingga ke akhir hayat lah hendaknya. Jadikan sejarah bonda Diana sebagai teladan supaya tak berulang kembali.

Rakyat Malaysia juga berpeluang berkongsi detik bersejarah ini kerana hanya ntv7 saluran televisyen percuma yang bakal menyiarkannya secara langsung. Tontonilah perkahwinan teragung dekad ini itu pada Jumaat ini, dari jam 3 petang hingga 8.30 malam, yang menampilkan laporan eksklusif oleh kru ntv7 di London.

Anda juga boleh mengunjungi laman rasmi perkahwinan diraja di sini WILLIAM dan KATE untuk mendapatkan berita semasa dan juga sedikit info mengenai kedua-dua mempelai diraja ini.

Aku selaku warga Commonwealth ingin mengucapkan selamat pengantin baru buat pasangan diraja Britain, Putera William dan Kate Middleton. Semoga kekal bahagia hingga ke anak cucu dan selamat menaiki tahta. Sorry sebab tak dapat hadir ke London, busy sikit kat Malaysia nie.. hahahaha


No comments:

Post a Comment